„Twórcze pisanie dla klimatu” to projekt studentów kierunku „Twórcze pisanie i marketing wydawniczy” polegający na (prze)pisaniu klasycznej literatury w nowych środowiskowych kontekstach.
„Przemiana” Franz Kafka Anita Głowacka
„Piosenka o końcu świata” Czesław Miłosz Agata Gołąbek
„Mała sytenka” Hans Christian Andersen Kinga Paterak
„Czerwony Kapturek” Charles Perrault Nikola Wiśniewska
Studencka konferencja naukowa „Współmyślenie w humanistyce”
Materiały powstały w ramach zajęć z zakresu dydaktyki literatury w SP i LO prowadzonych przez dr hab. Małgorzatę Wójcik-Dudek
Polonistyka inspiruje. Ku (bio)wspólnocie. O najnowszej literaturze dla dzieci i młodzieży Małgorzata Figura, Ewelina Kutaś, Aleksandra Lange
Legendy i „Balladyna” Jan Matyasik
Natura. Plansza powtórkowa Magdalena Matuszny, Marcin Rudek, Aleksandra Ryś
„Świtezianka”. Mapa myśli Małgorzata Figura, Ewelina Kutaś, Aleksandra Lange
Materiały powstały w ramach zajęć na Międzynarodowych Studiach Polskich prowadzonych przez dr hab. Małgorzatę Wójcik-Dudek:
Chiński film ekologiczny – Ma Haoyue
Materiał powstały w ramach tutoringu prowadzonego przez prof. dr hab. Bernadetę Niesporek-Szamburską
Tropienie miłości (w naturze) Wiktoria Reczko, Sylwia Skulik
Materiały powstałe w ramach autorskiego projektu innowacyjno-wdrożeniowego studentki Katarzyny Gryncewicz pt. Zielone światło dla rozmowy o planecie – edukacja ekologiczna jako integralny element glottodydaktyki polonistycznej (Uczelnie Przyszłości – nowe możliwości w zakresie kształcenia)
Ćwiczenia ekoglottodydaktyczne pt. Weź sprawy w swoje ręce! O świadomości ekologicznej